FAQ

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål vi kunne kome i tanke om at du måtte have.

Hvordan sender i min pakke?

Vi benytter Postnord som pakkepost leverandør, da de tilbyder den største pallet af fragtmetoder inkl. aftenlevering og levering i weekenderne.

PostNord til pakkeshop – leveres også lørdage
Til Erhverv – leveres alle hverdage imellem 08:00-16:00
Privat omdeling med PostNord- leveres alle hverdage imellem 08:00-22:00
Vælger du privat omdeling, bør du angive en alternativt leveringsmulighed for omdeleren, hvor at pakken evt. kan stilles i Carport, Foran Dør eller lign. ellers risikerer du at din pakke bliver sendt retur til os. hvis de ikke træffer dig nå de ankommer. men vi anbefaler at du downloader Postnords App. så kan du selv styre din pakkelevering give fuldmagt og meget mere.

Kan jeg hente min varer hos Jer?

Vi tilbyder afhentning i vores Showroom, her har du også mulighed for at benytte vores prøverum og se det store udvalg, helt ligesom at gå i en butik, vi modtager alle elektroniske betalingsmuligheder som på vores web-shop.

Bygmestervej 6, i Gården – 2400 København NV

Hverdage 09:00-17:00 eller efter aftale.

Hvor hurtigt afsender i min varer

Vi bestræber os på at afsende alle ordrer den efterfølgende hverdag. er varen bestilt med tryk på skal der dog oftest påregnes yderligere en dag til produktion.
I tilfælde hvor at vi ikke kan efterleve ovenstående vil vi tage kontakt til dig og oplyse om den gældende leveringstid.

Hvordan betaler jeg for min ordre?

Vi accepterer disse betalingstyper: MasterCard, Visa, JCB, Mobile Pay.

Vi tilbyder også betaling med ViaBill.

Er du erhvervskunde tilbyder vi fakturakøb.

Hvad er Viabill?

Viabill er et betalingsmiddel der kan bruges til at betale for din ordre på kredit overfor Viabill. Viabill betaler efterfølgende til os på vegne af dig. Vælger du at benytte Viabill til at betale, så bemærk at vi ikke er part i din økonomiske transaktion med Viabill, men at alle dine rettigheder som kunde og i forhold til den eller de leverede varer naturligvis stadigvæk gælder.

Sikkerhed ved betaling på Nettet

Dansk Onlinehandel er sikkert på rigtigt mange måder, med lovgivning, kortudstedere og myndigheder arbejdes der kontinuerligt på at sikre alle led af og skille fårene fra bukkene.

Vi gør alt for, at det er sikkert at købe online hos os. Vi benytter branchestandarden Secure Sockets Layer (SSL)-teknologi for at kunne kryptere potentielt følsomme oplysninger, der indtastes på vores website. Det inkluderer dit navn, adresse og andre kritiske og følsomme oplysninger som dine kreditkortoplysninger. Information mellem din pc og vores websted kan ikke læses, hvis andre skulle få fat i den.

Vores teknologi har følgende funktioner:
Godkendelse – sikrer, at dine data sendes til den korrekte webserver, og at denne server er sikker.

Kryptering – afkoder dataene, så de ikke kan læses af andre end den sikre server.

Dataintegritet – kontrollerer de overførte data for at sikre, at de ikke er blevet ændret.

Hvad er 3-D Secure?

MasterCard SecureCode og Verified by Visa giver dig øget sikkerhed og er services, der beskytter adgangskoden på dit betalingskort, når du handler i netbutikker som os, der er tilmeldt denne sikkerhedsstandard.

Kan man bytte og returnere alle varer - gratis?

Vi bytter og refunderer alle varer indenfor 90 dage fra købstidspunktet. vi kræver blot at varen kun er prøvet i det omfang at varen var prøvet i en fysisk butik, med henblik på at fastslå anvendelighed. dertil gælder det at der for varerne ikke bestilt personligt tryk eller bearbejdning.

Vi bytter varer uden fragtomkostninger for dig.

Hvad gør jeg hvis jeg har fortrudt mit køb?

Du kan benytte din fortrydelsesret i op til 14 dage fra den dag du modtog varen, benyt blot vores lette returneringsformular som du finder under din ordreinformation, husk at varen skal være ubrugt i henhold til vores handelsbetingelser. (og at varen ikke er specialfremstillet efter dine ønsker)

Benyt blot vedlagte retur-mærkat til at sende pakken, men husk at registrere din retur på shoppen under din konto.

tip: Du kan i hele 90 dage bytte eller få varen refunderet, har vi ikke lige det du ønsker dig den dag du vil bytte – kan du vælge at bytte til et tilgode bevis.

Hvordan får jeg evt. betaling retur?

Hvis hele eller en del af købesummen skal betales tilbage til dig af en årsag, så benytter vi som udgangspunkt samme betalingsmiddel som du har benyttet, således at beløbet bliver tilbageført til samme sted. kun i særlige tilfælde og efter aftale kan der udbetales til andet kreditkort, bank-konto eller lign.

Har du flere spørgsmål?

Henvend dig gerne, så forsøger vi at hjælpe dig så godt som muligt .

Kontakt os